28.9.08

Babyboom!



Härrom dagen pratade jag och min kompis Viktor om hur många det är som skaffar barn. Varkligen alla-alla skaffar barn. Inte för att det är något fel med det... men alla skaffar barn! Sedan slog det mig att det kanske inte är så att alla skaffar ovanligt mycket barn utan man har kommit in i en ålder där det är vanligt att man skaffar barn? Vad tror ni?

Senast i skaran är min andra (alltså inte Sara) kusin Emelie! Så grattis till dig! Hoppas era barn kommer få ditt fina, lockiga, blonda änglahår!

C

1 kommentar:

Anonym sa...

det är då du kan vara glad att du har mig, cate! för efter det här året kommer jag inte att skaffa barn på ett bra tag:P

och dessutom måste ju du ha barn innan mig eftersom jag ska ta hand om dina!

ps. nej, jag är inte död, bara lite frånvarande... ds.

Skicka en kommentar