23.9.08

Äääääntligen!

Och då pratar jag inte om brödet!

Jag skulle gå till Johanna på en fika idag och då gick jag mellan Linden & Domino, ni vet vid 3-butiken! Varje fall... så kände jag en stark doft av LUSH!

Är det sant, tänkte jag! Är det möjligt? Har Lush äntligen kommit hit. Efter soma tt jag visste att de skulle öppna i Domino gick jag in där och satte näsan i vädret och visst luktade det Lush-tvålar! Plötsligt såg jag det! Lush med sin grön-gula skylt hade slagit sig ner mellan rullatropparna till Intersport och Claes Ohlsson! Jippie....

Sedan var det fika hos Johanna och en massa prat och nu sitter jag här igen med en 10:a sushi framför mig. Kimono är het klart bäst på Sushi... Den tar andraplatsen på min Sushilista! Förstaplatsen går till Wasabi i Palma! Urgött!

Cate

1 kommentar:

Anonym sa...

mysigt värre vi hade.. nästa gång provar vi sushi.. puss

Skicka en kommentar