23.9.08

Think Pink


Bild: Vileda

Vi var på City Gross idag och utöver att jag konstaterat att de fortfarande inte fyllt på Monatin Dew-hyllan så har de fyllt på städhyllan med massor av rooosa saker - allt för rosa bandet såklart! Vileda har massa rosa städprylar så ska du flytta hemifrån snart så skynda köp, skynda köp!! Jag såg massor fint jag ville ha med efter som att vi redan hade de mesta grejerna fick jag nöja mig med ett par rosa städhandskar och några rosa disktrasor. Där you go rosa bandet!

Cate - För att jag är givmild!

1 kommentar:

Anonym sa...

åh jag älskar då man kan köpa saker som man faktiskt vill ha men samtidigt känna sig som en fin medborgare! här i london har dom till denna att man kan köpa riktiga "tjejfilmer" för £3 st och så skänker dom en del till utsatta kvinnor. så smart!

Skicka en kommentar