19.10.08

Eagle Eye, Max Payne, Låt den rätte komma in!

Vi såg ju på Eagle Eye igår... var det igår förresten? Dåligt minne! Kanske var i fredags.. anywho - den var inte så jättebra! Den var ju actionfylld och man hade egentlige aldrig tråkigt men idén var ju inte direkt unik och nytänkande utan kändes som en blaning mellan Enemy of the State & Wall-E.

Idag var vi på bio igen... då såg vi Max Payne. Tjoffe ringde och sa att han bokat biljetter så man kande ju inte direkt säga nej, haha! Hur som helst var den inte heller speciellt bra. Jag har faktiskt povat att spela spelet men jag var inte så bra och kom inte så långt. Jag har därför lite svårt att komma med en riktig åsikt. Men jag kan säga detta:
Den är visuellt snygg men brister i den vattniga, uttjadade storyn!
Det är inte en film jag känner att jag vill se igen och man visste vem skurken var ganska direkt!

Jag såg trailern för filmen "Låt den rätte komma in" som verkar grymt obehaglig. Jag blev riktigt imponerad faktiskt då den svenska filmmarknanden inte brukar komma med så mycket vettigt. Nej man skulle kunna säga att jag avskyr svensk film! Men denna film skulle jag kunna tänka mig att se på bio! Grymt bra jobb med trailern! Se den nu!!

Tjipptjop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar