9.10.08

Kom-o-Köööp!

Det rasslar till i brevlådan!
Wohoooow! Jag har fått brev! Undra vad de kan vara för spännande!?
Ellos/Josefsson... suck! Inte igeeen!
Bara för att jag har handlat där EN gång för 100000000000000 år sedan får jag brev från dem MINST två gånger i veckan. Helt sjukt! Spar' på regnskogen för-sjutton-gubbar!

"Du är en trogen kund och därför vill vi ge dig en specialrabatt som är giltlig hel..."
Vänta nu... stod det giltlig.... hahaha! Giltig heter det ju! Aja... "giltlig hela säsongen!"

Trogen kund.. pfff-hihihi! Äsch jag ger dem väl en chans! Så jag kollade in Josefssons sida oh hittade faktiskt inte så pjåkiga grejer!








Bilder: Josefssons

Men man vet ju, när de väl kommer hem, att de inte alls är lika snygga på riktigt!

Cate

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skicka mail till deras kundtjänst oh avbeställ reklam och katalog. det har jag gjort. pääärla.

Cate sa...

Fiffigt!!
Tack!

Skicka en kommentar