17.10.08

Locher's




Tillhör du den lilla skaran som gillar lite annorlunda kläder?
Då skulle jag vilja tipsa om märket Locher's!
Inte för att plaggen i sig är speciellt annorlunda. Nej plaggen i sig är snarare basic med romantisk touch! Utan som ni kanske ser, om ni tittar lite närmre, så är plaggen utsmyckade broderier och det är broderierna som är något helt i egen klass!

Så gör dig själv en tjänst och besök deras hemsida och spana in vad det egentligen står på plaggen!

Locher's
Är det bara jag som tycker att modellen påminner lite om Olas syrra?

Cate

2 kommentarer:

Anonym sa...

gud så sött! verkligen något som jag skulle kunna tänka mig att köpa. det är lite odd molly och lite hunky dory men ändå inte, ändå väldigt eget... superfint! gillar den längst ner till vänster supermkt!

Anonym sa...

ps. tur att min aupairmamma inte fattar svenska... tänk om hon skulle veta att jags krev att jag gillar den där det står "I hate children", kanske inte så lyckat... men jag tycker den har så fiiint skärnng och färg!

Skicka en kommentar