1.10.08

Nya Tider!



Jag satt och rotade i gamla bilder och hittade dessa 3åriga, typiska "svart-vita-gryniga-cambilder" då jag fick syn på något förskräckligt! Spana in ögonbrynen!!! Hur ser de ut egentligen? Det ser ju ut som att de börjar mitt på ögat! Varför sa ingen något? Och detta är änd 3 år sedan! Jag var alltså ca 19 år - inte 14! Hualigen som farmor skulle ha sagt!

Jag hittade en i färg också!

Hahaha! Vilken tönt! Vem tror jag att jag är liksom? Sitter och putar med läpparna som om jag vore Natasha Peyre, det lilla rådjuret! Jag kanske skulle blondera mig igen?! Jag vet redan vad du kommer att svara Erika så du behöver inte heheheee!

C

1 kommentar:

Anonym sa...

Äsch du var liten. Det är inte lätt att vara liten. Sedan är du ju väldigt förtjust i yta och är en linslus. Det blir så då. En gång hade jag urtunna ögonbryn, det såg ganska skoj ut nu i efterhand. Buskiga med för den delen. Nej, lagom är bäst, svenne som jag är.

Skicka en kommentar