14.10.08

Shout Out to banAnna


Bild: Kurt Geiger (Englands bästa skoaffär!)

Nu har jag ju fått en snilleblixt såklart... en snilleblixt jag inte riktigt kan släppa. Såg sedan att KG inte levererar utom England (bitches) så jag ber nu banAnna snällt om hon skulle kunna leta efter skoparet på bilden i affären KG. Paret heter Arnie, kostar £95 och är av märket Carvela. Jag har storlek 36/37 (som du kanske redan vet) men nästan bara 36 i platta skor och 37 i höga.

Hittar du dessa par vänligen kontakta mig genast för en affär!

Pussokram ta hand om bebisen & prinsipessan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

kära cate! självklart ska jag leta efter dessa skor! men har inte vi ungefär lika stora fötter? jag kanske har något mindre. så jag kan ju prova dem åt dig också. om 36 känns lite snål så kan ju förmodligen inte du ha den...

som sagt, jag ska spana efter denna! Pöss

Anonym sa...

kollade nu vart det säljs kurt geiger i london och vad får jag se? jo! det finns en butik i kingston som ligger på gångavstånd härifrån! jag är i kingston typ två gånger i veckan, så iväg och leta med mig! jag återkommer då jag hittar dom... Puss

Skicka en kommentar