8.10.08

Uppfräschning!



Jag ska, om 5 timmar för att vara exakt, dra till Cissis med "Rara Sara" och få huden behandlad! Det ska bli så skönt då jag har Sveriges sämsta hud tror jag!

Behandlingstid: 75 min

Behandlingen inleds med en analys av huden för att anpassa behandlingsprodukterna efter ditt individuella behov. En djupgående rengöring appliceras för att avlägsna alla orenheter från hudytan. Sedan masseras din hud med serum. Därefter läggs en kemisk peeling som får verka under ånga för att åtföljas av portömning och ansning av bryn. Avslutningsvis väljs en passande mask som får verka, följt av behandlande creme och uv-skydd, samt en utjämnande foundation.


Det låter väl trevligt? Hehe...
Det känns som att jag kommer att lägga en förmögenhet på liknande behandlingar innan bröllopet! Man vill ju verkligen se sitt bästa ut då och det gäller ju att man startar i tid så huden är faaantastisk sen! Aaa... det tror jag! Nu ska jag snickra lite hemsida åt min lilla sömmerska!

Catta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar