14.10.08

Vad tror ni?


Jag satt och skissade lite i mitt block, sedan ritade jag lite i Illustrator... blev sådär bra. Jag är inte lika duktig på Ai som systra-mi, men jag fick upp en rätt bra bild!
Vad tror ni... kan det vara en killer outfit?!

Jag funderade på hela det där att premiärer är lite balkänsla men kom igen, det är ju Norrköping vi bor i, jag skulle bara känna mig dm om jag kom i värsta blåsan. James Bondkvällen är ju killarnas kväll... då ska ju vara "the big shots" i smoking.. vi ska ju bara vara deras smycke!

Hahah... *känner hur feministerna kokar*
Nu ska vi bara se om jag kan få klänningen uppsydd!

Åsikter tack!!

C

Uppdatering: Det vita i ryggen är alltså hål.. inte tyg!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det där bli skitbra! Mycket bra matchat med den typen av strumpisar med. Hur blir det med håret?
http://69.90.174.249/photos/display_pic_with_logo/56753/56753,1144016058,7.jpg
något sådant skulle vara fint till.

Anonym sa...

Ju mer hud, desto bättre!

Anonym sa...

OKej, men var det inte sista dagen den 10/10? Robin kan itne gå och jag känner verkligen inte för att dyka upp själv i någon gala skrud (som inte ens existerar)så jag känner mig lite tveksam till om jag verkligen ska gå på den där tillställningen.. Vad var det det kostade?

Haha, vaddå? Klart det är. Palace är en sådär väldskänd restaurang som alla besöker bara för matens skull. Man får en liten teskeds stor rätt av allting, som man får på de allra finaste ställena..

Men vadå? Hur ska du få tag i den där klänningen.. Ska du be mössen och fåglarna att sy den som i askungen? (btw, jag håller på att rita en bild samtidigt som jag sitter och pratar i telefonen och den föreställer askungen.. Du kanske kan hämta lite inspiration från den klänningen om jag lägger ut bilden i bloggen.

Aha! Är det dit du ska flytta.. Hmm, jo men du brukar ju kunna sysselsätta dig med film, tv, blogga, youtube och sådär.. Kanske lite full frys?

Nej inte felsägningar, men läs på min blogg snart så ska jag berätta en liten pinsamhet..

puss ohc kram till kattedralen.

Unknown sa...

Trist att eventet är på palace!

Smoking på palace är ju sjukt malplacerat...

Cate sa...

Ja, du har rätt. De skulle valt Otten!

Anonym sa...

Wöööuwöö, jag har sånna strumpbyxor!

Skicka en kommentar