20.11.08

Ja, ja, ja - Du kan lita på mig!

Konversation

Sara:
Idag ska jag åka till Citykross efter jobbet och köpa Djupur!
Mjam mjam!
Cate:
haha mjamjam
Sara:
Är dom verkligen vid leverpastejen?
Cate:
Haha aaa alltså sist jag såg dem, var dem det!
På ett stort bord. Isländsk lyxgodis eller något stod det.
Lyxgodis med valspäck...
Sara:
Haha shit!
Cate:
Haha, nej det där sista hittade jag såklart på!
Sara:
Jag tror fan inte riktigt på det här på nåt sätt.
Du jävlas säkert så att jag ska gå in på citygross och få en säck över huvudet, så du kan sno min bil och göra donuts!
Cate:
Hahaha whuuut??? Kallar du mig lögnare?
Sara:
Nja nja. Vi får se efter klockan 17!
Alexander:
Djupuren var visst vid leverpastejen,
mellan kyldiskarna vid leverpastejen och falukorven.
Sara:
Nejmen naee. Det känns som ett jävligt sjukt ställe att placera godis på!
Cate:
De stod på ett träbord
Sara:
Ni jävlas bara med mig!
Hm. Ajja, vi får se om godiset är kvar vid pastejen. Det måste isånnafall vara en rätt blind människa som ställt dom där.

Är jag så svår att lita på?
Brukar jag ljuga så ofta?
Har någon mer än jag sett Djúpuren vid leverpastejen, på Citygross?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hann inte åka till Citykross idag!
Så jag tror fortfarande inte på er lilla konspiration!

Ska vi ut och spatsera imorgon vid lunch förresten?

Skicka en kommentar