24.11.08

John Black - Boston Boys


Min kompis Andy designar inte bara kläder, han gör musik också!
Jag vet! Man får lite ångest. Hur som helst vill jag bara tipsa om hans musik som är lite svettig, intensiv och nästan barnsligt lekfull house-musik som får dansmusklerna att rycka till..prooomotion!

Jag har även märkt att fågelmuskeln i nacken börjar rycka lite!

Han sysslar då'rå med två musikprojekt:
Boston Boys
John Black

Nu sist bad han mig hjälpa honom med en grej och sjunga.
Teoretiskt sätt borde det ju fungera då jag gått i musikklass och körat i 6 år, men bara för att jag inte sjunger falskt betyder det ju inte att jag har en vacker röst.
Anna Groth sa ju iof en gång att jag sjöng vackert när jag sjöng Sparvöge-låten. Hon kanske kan bli min manager.

"Du kan få skriva egna texter också" sa han.
Haha.. bäst vi tar detta över en flaska vin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar