26.11.08

Peppercookies!


Jag är ju som bekant ganska traditionell av mig.
Traditionell enligt mina traditioner, ifall någon skulle ha någon invändning.
Men när Emeli kommer med en kopp varm glögg och ett par pepparkakor och med rar röst säger:
"Varsågod, här får du lite glögg och pepparkakor" då kan man ju inte direkt, om man har ett hjärta, säga nej tack!
Även om jag vanligen inte brukar börja med julmyset förrän efter den förste advent... men det är ju nära nu!
Så jag sitter på hotellet och dricker glögg och lyssnar på Celine Dion.
Vad gör du då?

1 kommentar:

Anonym sa...

men åååh så mys! kan inte du skicka hit emeli? dela med dig lite nu va?

för övrigt ber jag om ursäkt för min enorma blogginaktivitet och tar för givet att du har saknat mig. jag höll på att bli utbränd som en följd av bloggstressen men nu är jag tillbaka med både egna inlägg och kommentarer! be aware!

Skicka en kommentar