2.12.08

Bebisadvent

Så efter veckans festande (ja, jag vet det är inte klokt) tog vi vår lilla snöboll upp till storstan för att ha en adventsfirande med tjocka släkten. Vi brukar vanligtvis ses allihopa på julafton i min fasters stuga i Stavsjö men efter som att min kusin är på tjocken vill de inte åka längre än 10 min från BB.


Alexander var först på julmaten!


Sara såg bättre ut än någonsin. När de kom var det lite som med jultomten.
Alla stod lite på avstånd och tittade tittade på henne med stora ögon, men ingen vågade riktigt gå fram för att säga hej. Men tillslut försvann spärren om jag klappade henne på magen många gånger.


Alexander åt i vanlig ordning så fort att man fångade mer än en arm på bild.


Sen bjöds det på peppercookies, skumma tomtar och nötter -
också glögg såklart.


Sen skulle mamma, pappa och inte riktigt färdiggräddad bebis åka hem.
Bebisen ska heta Felicia. Ja, som katten hehe...


Sedan blev det så varmt som det alltid blir så en pust på en svalkande balkong är aldrig fel!

Mysigt inte sant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar