1.12.08

Hej från gotland.

Hej alla och cate.

Oj det var svårare än jag trodde, en presentation. jag kan ju börja med ett smeknamn, har man ju alltid velat ha ett, ordentligt som man får välja själv dessutom. försök 1, CAROL [cääroll] klingar enligt cate som, "en tvåbarnsmamma med permanent" så det smeknamnet fick vänta ett par år. CARRO oftast mer i stil med [karO], Nej för vanligt och tråkigt. LINE [liiin] super gulligt för en småtting. Ja CATE fick till det CARRIE [carrie] helt enkelt. lite i stil med amerikansk skräckfilm, och ja det kanske passar, det har ju inget nypermanentat kling iaf.

Carrie, ska nöta lite och se hur det känns.. Befinner mig på vintergotland kommer från norrköping, kärleken drog mig hit, men saknar min cate (och resten). Finns inte så mycket att fördriva tiden med här så jag ska våldgästa bloggen här, har aldrig bloggat, tänker och funderar mest när jag är som tröttast. Men sova det kan jag göra mycket i 2 veckor då jag arbetar som kock på en båt de 2 resterande veckorna i månaden.

Så det roligaste just nu är att lägga pengarna på kläder och nya prylar till mitt (vårat) lilla hus. Och så är det roligt att baka, när sötsuget rycker in. måla, fota är inte heller så dumt.

Dags att göra något utav denna dag, ska ner på "storstan".

Cate & Carrie

Ha det! Carrie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar