4.3.09

Wimans 4-Ever

När jag var runt en sisådär 14 år så kollade jag och min lillebror jättemycket på Wimans.
Jag minns även när de sände Wimans 24 och följde det nästan hel dygnet. Jag spelade också in en hel del och det var så bra. Nu tipsade brorsan om klipp på youtube och jag drömmer mig tillbaka, då jag var förälskad i Palle Medelberg!

Minns att jag såg dem när vi var i Åre så hade de en "tjatar-tävling" och jag frågade Johan om jag fick hans coola J-Lindebergkeps och han sa "Bjuder du på efterfest så får du kepsen". Men jag var ju bara 14, så det vågade jag ju itne såklart...

"Åååh, Palle, du är så söt"

Favoritklipp:





UUuuuuuuh. Jag kräks typ för varje svälj-ljud han gör.


Är det någon som vet hur man får damsugaren att suga åt andra hållet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar