19.4.09

Cate-fakta

10 Things i love:
I. Alexander såklart
II. Att bli pysslad med som massage eller hårpill
III. Att gå ut och festa med vännerna
IV. Mat som är dålig för mig (godis, chips, pasta)
V. Sol, värme och blomstrande vår
VI. Att resa, gärna med flyg (men tåg och båt är också mysigt)
VII. Verklighetsflykt i form av filmer och serier
VIII. Färsk exotisk frukt
IX. Att vakna när kroppen vill det, inte när larmet ringer
X. Att ge komplimanger (självklart ärliga opåhittade)

10 things i loathe:
I. När min mobil (utan att jag insett det) har dött så jag går runt och pratar med mig själv
II. Att ta i handtag på stan
III. Min dåliga och fula hy
IV. Människor som är elaka och giriga maktmissbrukare
V. De som behandlar människor och djur illa
VI. Insekter (men inte humlor, nyckelpigor och fjärilar)
VII. Det kalla svenska vädret (som gör att mina fötter, händer och näsa blir till is)
VIII. Att betala räkningar (internetdosorna krånglar alltid)
IX. Att jag är shoppingberoende, sockerberoende och internetberoende
X. Min näsa

Random facts:
I. Jag skulle gärna vilja bli pescetarian (om det inte vore för dubbelcheese, bacon, grillspett)
II. Jag är en sjuklig tidsoptimist utan en gnutta tisuppfattning
III. Jag älskar bebisar och barn. De roar mig
IV.Jag tycker att det är tråkigt att Caroline bor på Gotland (bygg en bro)
V. Jag trivs jättebra i vårt lilla hus (so far so good)

1 kommentar:

sara sa...

Heej gums!Taaack :)
Så det är här du håller till ;) Vi hade en suuuper trevlig kväll igår på Otten, men du kanske märkte att vi försvann?

Ante vart nämligen utkastad pga att han ställde sig emellan ett bråk!Oh ja vakten såg hur Ante fällde en person.Så vi avsluta våran kväll på Palace!Det va tråkigt att va tvungen att lämna alla...men vi fick trevligt sen iaf :)Hade du roligt sen?Va du kvar hela kvällen? Kul utmaning btw...snor den när jag får tidsbrist :) Tog massa bilder igår!Ska lägga upp nåra av dem sen på face ;D Puss

Skicka en kommentar