26.4.09

Mera Dop!


Vi började med att lämna ett soligt Yxeltorp och humöret var på topp!
Jag körde på samma outfit som helgen innan - orkade inte fantisera ihop något nytt! :)
Man får det, jag lovar! Tom Ford på bilden förresten!


Sedan kom vi fram till kyrkan och nervositeten började komma framkrypandes!
Småbarnsföräldrarna verkade också spända på vad som komma skulle.


Sedan tågade vi upp till prällen och sjöng några psalmer.


Sedan efter det så läste jag en jättefin dikt för Felecia. :)

Alexander tog bilder med den svåra kameran!
Tjejen bakom mig tar mig på rumpan - nevars!


Alexander tyckte att detta var roligt, tydligen!


Sedan var det samling utanför kyrkan.


Sedan var det festlig middag som pappa kocken hade lagat!


Och de finfina tårtorna som alla flickor (tanter ;) ) gjort helt själva.
Yes, de små blommorna också!


Felicia sov så gott under hela middagen! Likt askungen var hon utan en sko för resten av den dagen!


Sedan blev det baby-talk. Tjejen till höger (som är flisans kusin tror jag) ser ut som en fotomodell i det där ljuset.


Och sedan var det paketöppning. Flisan ville smaka på allt! :)


En Flisan-film!

3 kommentarer:

anna sa...

den där bäbisen är verkligen så ruskigt söt!

Gary sa...

Ja hon e söt så det bara dånar eller hur catrin

mormor o morfar

Cate sa...

Aaaw, vad roligt att ni hittat hit och skrev en kommentar. Min pappa skulle aldrig klara av att skriva en kommentar! Duktigt!
Kraaam från fosterbarnet! ;)

Skicka en kommentar