15.4.09

Smart Citat Sander!!

Cate: Wohooo! Caroline sa att hon kanske skulle komma i helgen. Inte för att jag vet om det blir så men hon sa kanske i alla fall!
Alexander: Va? Nä, det tror jag inte! Det har jag inte hört någonting om!
Cate: Eehh, va? Alltså Carro sa att hon kanske skulle komma till mig i helgen men jag vet inte om det blir så!
Alexander: *tyst*
Cate: Men fattar du inte? Min kompis Caroline ringde och sa att hon kanske kommer och hälsar på i helgen!!!!
Alexander: Är det de du berättar för mig nu?? *nollställd*

Vad är det som är svårt att förstå?

Jag frågar honom i denna stund vad han inte förstod. Detta svar fick jag:
"Jag uppfattade det som att hon hade ringt till mig och berättat att hon skulle hälsa på och att jag skulle säga det till dig fast jag hade glömt bort det eller något!"

Jahaaaaa!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Eeeeeeh... Haha / syster

Anonym sa...

hihihihihi hahaha tur att ni har roligt eller var det vi som får roligt...M

glassmartin sa...

hahaha! Dessa har jag saknat

Anonym sa...

sjukt kul konversation!!!/flisan

Skicka en kommentar