8.6.09

Going Doooown!!!!

Något jag verkligen INTE tolererar här i världen är när man får skit som man inte förtjänar. Man är lugn och trevlig och så blir man spottad i ansiktet.
Sådana människor måste sättas på plats fort så de slipper utsätta andra människor för lidande. De måste direkt få veta att de gjort fel!
Jag pratar såklart om Claerens Jacobsen på Billbäcks plantskola som bemötte mina kära vänner med fientlighet . Visa människor är helt enkelt inte födda till säljare. Jag skulle vilja påstå att Claerens Jacobsen ingår i den olyckliga skaran!

Vad har han gjort då tänker ni?
Detta är från tjoffe.com:
"Efter 40-45 minuter så hittar de trädet och kör fram det med truck till vår släpvagn. Än så länge god stämning trots att jag har missat min klipptid för att ordna till håret till bröllopet. Då säger jag följande sak i lugn och trevlig ton till Claerens Jacobsen:

" - Eftersom vi har fått vänta så pass länge på trädet så önskar vi någon form av kompensation då jag har missat min klipptid. Vi hade trots allt ringt till Er tidigare i veckan för att bekräfta att ni hade mottagit beställningen. Det är väl inga problem?"

Claerens Jacobsen svarar med att be oss att dra åt helvete eller betala trädet i kassan. Då frågade jag honom vad det var frågan om och varför han var så otrevlig? Svaret var då att jag kunde sticka härifrån då han inte orkade med sådana strulpellar som jag. Jag påpekade att detta bemötandet inte göra mig till någon nöjd kund, och då svarar han att det bekommer honom inte. Efter en kortare diskussion säger jag att vi tar trädet ändå eftersom det är bröllopspresent och vi inte hinner åka någon annan plantskola. Då lägger han ytterligare några spydiga kommentarer innan han lastar upp trädet på kärran och vi åker iväg otroligt missnöjda med deras kundservice."

Läs hela inlägget här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar