26.6.09

Ja, just det! Midsommar!

Vi fick ett antal inbjudningar till ordentliga midsommarfester!
Ja ni vet, supa, intriger, "nyp i busken", men jag kände att jag ville ha en riktig midsommar. En sådan man hade när man var liten. Hur går man till väga då? Jo man ringer släkten som man alltid firat med såklart. Ingen kan få en att känna en så liten som familj och släkt. Liten på ett bra sätt!


På väg till midsommardansen


Dansar midsommardans!
Tyvärr kom varken stången eller spelmännen med på någon bra bild!
Alexander vägrade dansa! :)


Flisan


Mys vid vattnet


Boys will be boys


Jag gjorde kransar av liljekonvaljblad i år. Hett tips!


Härlig middag. Jag provade nubbe - men jag står fast vid mitt beslut.
Blä!


Alexander hittade en av Martins alla leksaker...


...men Smurfen åkte mest!


Mot kvällen kom det efterlängtade midsommarvädret - regn!

Det var en riktigt mysig midsommar!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar