17.6.09

Kära Hundjävel

http://www.doginfomat.com/ardynas_crew.jpg
En hel armé med små djävular!

Vi har precis hämtat monstret Agathon och tagit in honom i stugan.
Vanligtvis brukar vi ha honom fastkopplad i altandörren då han är för ouppfostrad att ha lös.
Igår var vi dock snälla och hade honom skuttande fritt för jag fick skuldkänslor.
Idag säger Alexander:
Ska vi ha honom lös idag igen?
Jag svarar:
Nja, du vet ju hur det gick igår. Han bajsade ju på dörrmattan!
Alexander:
Men jag såg att han bajsade ute förut, så det är lugnt.
Alexander släpper hundskrället lös och han skuttar runt som aldrig förr och hoppar som om det vore hans bästa dag i livet han går sedan in i vardagsrummet och jag kikar på vad han gör.
Så händer det, endast 3 minuter efter vårt "bajssnack".
Agathon lägger två små fula björnar på vardagsrumsgolvet. Det hjälpte inte ens att jag sa "NEJ, FY!!!" och drog honom i pälsen.
Nej för Agathon är det fullt normalt att bajsa inne - tydligen.

Jag har nu bestämt mig för att lägga ut en annons på Blocket där jag söker en fosterfamilj till denna odåga.
Han är inte välkommen i mitt hem mer!
Det är inte min hund, jag vet, men det är bland annat jag som tar han om honom och jag vill inte mer!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan låna honom i bland och trötta ut honom lite. M

Skicka en kommentar