14.6.09

Ta en sväng med bilen vettja!


Jag tycker att ni kör för lite bil!
Ja, jag tycker att den här bekämpningen mot växthuseffekten alla gnäller om har gått på TOK för långt.
Jag ska starta ett parti som heter "Alla som är för växthuseffekten gasar nu!" för så här jävla kall minns jag inte att sommaren varit sedan istiden!
På flera håll i landet har dygnsmedeltemperaturen tidvis legat under tio grader och en del nätter har termometern backat ner mot nollstrecket. Här i Norrpan har ingen annan sommar de senaste 50 åren haft en så kall inledning.

Så kollade jag in lite midsommarprognoser, de såg ut så här:
Mulet, regnskurar, mulet, mulet, 12°, mulet, regnskurar, 99% molntäcke!
Tänk på det när ni köper midsommaroutfiten!

Nu ska jag åka lite bil tror jag!
VROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM gas gas

1 kommentar:

Anonym sa...

kastar mig genast in i bilen och gasar på som attan....jag är oxå trött på miljönissarna som går på det där med den globala växthuseffekten.... mig lurar dom inte är trött på att frysa M

Skicka en kommentar