3.11.08

... är inne på min tredje blogg.
... ska gifta mig om 7 mån.
... är lite smått nervös inför den dagen.
... är beroende av serier och film.
... har ingen självdisciplin överhuvudtaget.
... har lätt för att vara uppe sent om nätterna.
... är som mest aktiv om kvällarna.
... sitter gärna inne när det är kallt ute.
... har alltid gillat lakrits men börjar få smak för syrliga godisar.
... har aldrig varit förtjust i choklad men uppskattar oboy och kladdkaka.
... älskar det italienska köket men också det grekiska.
... tycker iof inte att det amerikanska köket är så dumt det heller.
... värdesätter familjen och håller på traditioner.
... är ett skräckexempel på en tidsoptimist.
... har ingen känsla för ekonomi.
... har få men värdefulla nära vänner.
... har oanade kunskaper inom photoshop och illustrator.
... lärde mig själv att spela piano förra sommaren.
... har spelat både fiol och klarinett.
... är en sucker för rosa saker men jag önskar att jag inte var det.
... är relativt lat.
... har nu insett att jag köper för mycket skor.
... älskar att dansa även om jag ser dum ut.
... blir redlöst full två gånger om året. Nyår och midsommar.
... brukar bara beställa Shirley Temple på korgen (alkoholfritt).
... om jag inte gör det blir det gärna en Cosmo.
... dricker säkert 3 liter tranbärsdricka i veckan.
... anser att det fulaste som finns är packade människor på krogen.
... är egentligen riktigt blyg men jag låtsas inte om det.
... är avundsjuk på min systers smarta hjärna och lockiga hår.
... tycker att hennes ögon är vackra också!
... älskar att gå på tivoli men klarar inte längre av saker som snurrar.
... äter helst inte korv, pannkakor, blodpudding, potatisbullar, fiskbullar, mamma scans köttbullar, oliver eller färdigmat.
... är fördomsfull.
... älskar lax med kall dillsås.
... älskar lax i alla former.
... äter sushi minst två gånger i veckan om somrarna.
... tror på spöken... i alla fall nästan.
... har jättesvårt för att äta med andra om det är tyst i rummet.
... blir äcklad av att höra andra äta om de smaskar. Speciellt banan!
... kan inte ta i ett handtag på stan utan att bli äcklad.
... har idealiskt bett.
... började få sämre syn hösten 2007.
... har skostorlek 36/37.
... har ovanligt smal häl.
... är 168 kort vilket är kortast i familjen. De övriga är 178, 183, 191, 198, 202. Om jag minns rätt!
... har fyra syskon. Jag är näst yngst.
... kommer alltid att tycka att min farmor är min bästa vän.

5 kommentarer:

Anonym sa...

http://audhumble.wordpress.com/2008/11/03/hur-lik-ar-jag-min-syster/

Anonym sa...

Hör det inte till traditionen att ta brudgummens efternamn när man gifter sig? Eller är du bara selektivt traditionell?

Unknown sa...

"... äter helst inte korv, pannkakor, blodpudding, potatisbullar, fiskbullar, mamma scans köttbullar, oliver eller färdigmat."


Haha, Du och Alexander är ju kung och drottning av färdigmat ;) Mc Donalds största kunder i Sverige

Cate sa...

Nej inte snabbmat.
Med färdigmat menar jag ju såklart helfabrikat, om du inte kunde lista ut det.

Unknown sa...

haha, men snabbmat är ju helfabrikat. Nog för att jag inte vill prata illa om en väns företag. Men om du menar såna här vidriga Findus-portioner så måste jag säga att jag verkligen håller med.

Usch och fy för dom. Smakar kokt skosula.

Skicka en kommentar