6.11.08

Lite Svar:

Anna:
Ja precis! Efter resor och fester. Första gången jag slutade blogga var var efter vår Parisresa. När vi kom hem kände jag sån press att skriva om att allt vi gjort att jag inte orkade bara. Så jag tog en paus på 6 mån och började blogga hos tjoffe i stället. Där jag inte kände någon press alls till en början då han bloggade minst lika mycket men mot slutet bar ju jag hela lassen och 50% av besökarna var ju inte intresserade av det jag skrev ändå - så jag gick tillbaka hit! Haha, ball tröja! Hur fick du den?

Em:
På min andra hus- & bröllopsblogg känner jag mig inte ett dugg stressad. Den sidan är mer för mig att spara alla bilder och ideer jag snubblar över. Men denna sida känns mer som att den är gjord för mina läsare. Jag vet ju själv hur trist det är när bloggarna inte uppdaterat och gör mitt bästa för att bloggen ska vara uppdaterad och mångsidig.

Anna:
Haha, vad trevligt. Jag älskar långa kommentarer! Den texten är den enda jag gillar att läsa ;)

Ulle:
Nej jag vet - vi kvinnor. Snacka om diskriminerande. Det finns säkert massa killar som känner likadant om sina bloggar. Anmäl artikeln till Diskrimineringsombudsmannen - shit långt ord.

Nu ska jag nog blogga lite innan stressen äter upp mig.

Puzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar