3.12.08

Miss You

Vad har det gått.. ungefär 3 timmar sen vi sågs sist..
Och under de tre timmarna har jag ringt tre gånger. Man är liksom beroende. Är man van att ha honom ungefär inom en 5 meters radie hela tiden känns det konstigt när han plötsligt är 4 mil bort, eller vad det nu är.


Men han är ju så sööt! Sitter och tittar på bildern från när vi var i Paris! Nu var det länge sedan vi åkte bort tillsammans.


Som vanligt är det jag som håller i kameran och jag hittar väl sammanlagt 4 bilder på mig från den resan och alla bilder ser fördjävliga ut. Men, men.. jag vet ju att ni läser den här bloggen för min inre skönhet och humor.. inte för hur jag ser ut!


Jag hoppas verkligen att våra barn ärver hans fotogeniska sida för han ser bra ut på 95% av bilderna..


Som ni ser här... detta är väl den 4e bilden på mig och ser ut som en sur citron. Men den var jättegod jag lovar! Starbucks 4ever..

Att kolla på gamla bilder får mig att inse hur mycket vi lagt på oss... men det gör inget.. jag gillar Alexanders mjuka mage, haha!

1 kommentar:

Anonym sa...

nej men catrin, jag har alltid gillat din blogg bara på grund av ditt vackra utseende... ;)

och nej, inte starbucks forever, starbucks står mig upp i halsen och dessutom är det dyrt och sämre kaffe än på andra kedjor som Nero, till exempel... så det så!

Skicka en kommentar