11.1.09

Nu är priset sänkt, men den jävla gurkan är kvar!

Från tjuvlyssnat:

Kille ~16: Två cheeseburgare tack.
Han lägger fram en tjugolapp.
Biträdet: Ursäkta, men det blir 24 kronor.
Killen: Men vad fan! Så jävla opraktiska man kan vara! Sänk priset till 10 och ta bort den där jävla saltgurkan istället, alla slänger ändå bort den!

Jag håller verkligen med!!
Jag tar alltid bort den äckliga, sladdriga gurkan som tar över alla andra smaker. Jag vill bara ha ost.. mmm ost!

Tar du bort gurkan från din cheese?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, jag beställer utan. / syster

Anonym sa...

haha, det där diskuterade vi igår då vi satt på donken och ALLA tog bort den satans gurkan. men vi hade en teori om varför den finns kvar men det är så elakt att jag får skriva det på msn istället...:P

Skicka en kommentar