8.4.09

Löshår, Extensions?


Jag är lite sugen på att börja sätta i löshår!
Gör jag det har jag i alla fall EN trogen "kund" men det vore roligt om man hade fler.

I så fall tänkte jag arbeta med Cinderellahår som är av högsta kvalitet av REMI naturligt hår. Det finns 44 olika färgnyanser tillgängliga,
som kontinuerligt uppdateras. Jag beställer hem en ring med färgexempel så man kan kolla ut exakt nyans!
Det finns raka, vågiga och lockiga hår, 40-55 cm långt.

Prisexempel Förlängning:
5 paket rakt hår av bästa kvalité, 40 cm + isättning
2.000:-
5 paket vågigt hår av bästa kvalité, 55 cm + isättning
3.200:-

Prisexempel Volymboost:
2 paket rakt hår av bästa kvalité, 40 cm + isättning
900:-
2 paket vågigt hår av bästa kvalité, 55 cm + isättning
1.200:-

Plus minus några kronor beroende på hur mycket hår just DU behöver!

ÄR DU INTRESSERAD? Lämna en kommentar!
I vanliga fall brukar samma hår kosta det dubbla att sätta i, men jag gör det till hobbypris!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken stad befinner du dig i? :)

Anna sa...

hejhej!
tyvärr behöver jag nog inget löshår då mitt eget håt växer rätt bra av sig självt... annars hade jag såklart gått direkt till dig!

hur som helst så skickade jag ett sms till dig igår och skrev att jag är i stegeborg. jag är här hela dagen imorn med om du har tid och lust att ses nånting. 0707431200, 012551188

vad fint det ser ut med nya bryggan, förresten!
kraaaam

Skicka en kommentar