5.3.07

Singstar!

Jag är nog faktiskt lite hes från helgens vrålande. Jag sjöng ju iof inte sååå mycket, men efter som att jag inte har så stort omfång fick jag anstränga rösten till max på de höga och låga tonerna. Men kul var det. Tyvärr var det 8 pers (yeehaw) som inte kunde komma, de hade dock fullt godkända anledningar att inte dyka upp. Men nästa gång... blire tvång!

Jag drack så många Breezer Melon att jag blev helt rödrosa om läppar och tunga. Så jag behövde inget läppstift den kvällen. Hett tips!! (jag klär å andra sidan inte i rött) Ja just det, jag tappade ju mitt favoritläppstift på Otten! Crap! Men, men.... Så full som jag var denna kväll har jag inte varit sen i somras. Jag dricker ytterst sällan när jag går ut. En drink och en shot som max. Det finns inget gräsligare än packade männskor! Salongs däremot...
Alexander dansade = unbelievable! Jag har aldrig sett honom dansa. Han var såå duktig.
Fler bilder från kalaset hittar du här! Vissar bilder är helt snea, jag vet, och alla går att förstora upp skitstoort. Om du hittar någon på dig själv som ska bort, behöver du inte inte ens fråga, jag kommer inte att ta bort dem ;D (jo det kommer jag).

Pussegull

6 kommentarer:

Anonym sa...

Haha singstar är bäst :) på liv eller död.. alltid!

Anonym sa...

Ja Earl är bäst! :) nej de visste jag inte :O Family guy är också bra :P

audhumble sa...

JAg röstar på bruna linser!

Anonym sa...

Orkar vad då?

fin blogg du har!
Kram!

Anonym sa...

Singstar är roligt! :)

Unknown sa...

Grymt trevlig kväll! Hela sällskapet va dock lite mer än bara salongs! Måste bli singastar fler gånger alltså...

Skicka en kommentar